Diana T-shirts

Despre companie

Compania DIANA a fost fondată la 30 aprilie 1991, pornind cu un magazin alimentar. În anul 1996 DIANA a inaugurat la Râmnicu Vâlcea o fabrică de produse din carne cu o capacitate mică de producţie, dar la un standard tehnologic aliniat pe deplin cu cele mai moderne linii de producţie din Europa.

DIANA se află astăzi în topul abatoarelor din România, dar ocupă și un loc important în topul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.

Prospețimea și calitatea cărnii DIANA, precum și reţetele utilizate în prepararea şi producţia mezelurilor au atras indubitabil consumatorii aflați în căutarea unor produse de încredere, apropiate de gustul bucatelor autentice româneşti.


Filozofia companiei s-a clădit încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate şi perseverenţă. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajaţii şi clienţii DIANA ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.

Obiectivul principal al companiei DIANA este respectarea calității și siguranței produselor, astfel compania a câștigat încrederea consumatorilor și prin implementarea sistemelor de management ale calității și siguranței alimentelor și, ulterior, prin recertificarea acestora. Astfel, în prezent, compania DIANA este certificată conform standardului ISO 22000:2018 (ISO 22003:2013) (Siguranța Alimentelor), ISO 9001:2015 (Managementul Calității) și deține cel mai ridicat nivel al standardului IFS Food (International Food Standard) Food Version 7, OCTOBER 2020, standard agreat de către „Food Business Forum” în cadrul „Global Food Safety Initiative”. De-a lungul timpului, compania și-a menținut aceste certificări, căutând permanent să se adapteze la noile cerințe ale clienților și să se alinieze la cele mai înalte standarde.


Produsele și preparatele din carne DIANA sunt oferite clienților din România, atât prin Traditional Trade, Modern Trade și de asemenea prin rețeaua de magazine DIANA care numără în prezent 72 de unități.
Compania DIANA acordă o atentie deosebită aspectelor sociale și filantropice ale comunității în care activează, își asumâ angajamentul și implicarea activă în viața comunității.